Pastaruoju metu gaunu nemažai žinučių dėl naujai atsiradusio “Request a Review” mygtuko automatizavimo.
“Request a Review” atsirado visai neseniai, tačiau apie jį jau turiu informacijos. Su šio mygtuko atsiradimu Amazon’as uždraudė siųsti daugiau nei po 1 laišką pirkėjams su atsiliepimo prašymu. Su kai kuriais klientais siunčiame ir po kelis laiškus – kol kas dar problemų nekilo. Tačiau aš asmeniškai nerekomenduoju siųsti daugiau nei 1 laišką vien dėl to, kad to prašoma nedaryti TOS.
Jums reikia pasirinkti: naudojate Amazon “Request a Review” automatinę atsiliepimo prašymo formą ar siunčiate savo laišką – abiejų būdų taikyti nereikėtų. Šis mygtukas veikia tik nuo 4 iki 30 dienų po prekės pristatymo.
Pagal A9 algoritmo taisykles, kuo vėliau yra paliekamas atsiliepimas, tuo daugiau “svorio” jis turi, tad mano rekomendacija yra prašyti atsiliepimo ne anksčiau nei po 7 dienų nuo prekės pristatymo.
Po šio atnaujinimo buvo tik laiko klausimas, kada atsiras būdai, kaip atsiliepimų prašymą automatizuoti, nes turint daug užsakymų yra praktiškai neįmanoma to daryti rankomis.
Chrome naršyklės papildinys
Nei vienas iš nemokamų įrankių (chrome papildinių) nėra tobulas, tačiau jie yra geriau negu nieko. Aš šiuo metu naudoju Chrome naršyklės papildinį: “Seller.Tools Amazon FBA Extension”
Juo naudotis visai paprasta- užeinate prie “orders”, pasirenkate norimą laiko tarpą, pasirenkate, kad puslapyje rodytų 100 užsakymų ir spaudžiate “Request Batch Reviews”. Šiuo metu Seller.Tools tvarko “Request Reviews on All Pages” funkciją, kad būtų galima vieno mygtuko paspaudimu paprašyti atsiliepimų visiems galimiems užsakymams. Tiesa, man kol kas ši funkcija neveikia.
Amazon TOS
Dažniausias klausimas, kurio manęs klausia šia tema, yra ar tokie įrankiai atitinka TOS ir ar Amazon’as leidžia juos naudoti. Taisyklėse nėra rašoma, galima ar negalima naudotis tokiais įrankiais, tačiau galima remtis paprasta logika – juk Amazon nesitiki, kad dideli pardavėjai, turintys tūkstančius užsakymų per dieną, rankomis spaudinės “Request a Review” kiekvienam užsakymui – reikėtų ne vieno šimto virtualių asistentų, kurie tai darytų. Amazon’as tikrai supranta, kad rankomis atlikti šį darbą yra praktiškai neįmanoma, tad akivaizdu, jog pardavėjai naudosis suprogramuotais įrankiais šiam darbui atlikti.