Greičiausiai pastebėjote, kad niekada anksčiau nereklamavau jokių PPC įrankių. Tiesiog neradau tokio, kuris būtų vertas pagyrų, tačiau Perpetua galiu drąsiai rekomenduoti. Dažnai sulaukiu klausimų dėl Amazon PPC automatizacijos, tad šiame poste papasakosiu apie Perpetua.
Esu išbandęs kelis skirtingus PPC automatizacijos įrankių ir galiu teigti, kad Perpetua yra pats paprasčiausias ir labiausiai automatizuotas įrankis. Aš jį naudoju darbui su didesniais klientais, turinčiais daug skirtingų prekių. Automatizacija gerokai palengvina darbą, kurio kokybiškai padaryti negalėtų net visa komanda (įsivaizduokite, jeigu turite 12,000 SKU ir norite visus juos reklamuoti).
„Perpetua“ galimybės ir veikimo principas
Su Perpetua galite automatizuoti:
- Sponsored Products
- Sponsored Brands
- Video ads
- Display Targeting
Perpetua veikia šitaip:
- Sukuriate tikslą (goal), kurį norite pasiekti – nustatote norimą ACoS ir dieninį biudžetą.
- Pasirenkate norimus ASIN’us (vieną arba visą variaciją)
- Pasirenkate, ar norite reklamuoti savo prekę po konkurentų prekių kortelėmis (Product Targeting Ad)
- Pasirenkate, ar norite reklamuoti Display Ads
Jums atlikus šiuos veiksmus, Perpetua automatiškai sukuria automatinę, manual, product targeting ir Display kampanijas. Perpetua panaudos senų kampanijų duomenis, juos apdoros ir panaudos naujose kampanijose. Jeigu tų duomenų nėra, galite į manual kampaniją įkelti savo raktinių žodžių sąrašą. Poros dienų bėgyje Perpetua palaipsniui mažins paspaudimo kainas senose kampanijose, kol galiausiai visai išjungs reklamą. Viskas yra daroma automatiškai, Jums patiems nereikia nieko keisti. Pirmos dvi savaitės yra “grace period”- šiuo periodu reklama renka duomenis. Rekomenduojama pirmąsias dvi savaites per Perpetua nustatyti ženkliai didesnį target ACoS. Yra galimybė išskirti tam tikrus raktinius žodžius, tokius kaip Jūsų brand’iniai raktiniai žodžiai (jeigu norite juose reitinguotis).
Aš su Perpetua jau dirbu virš pusės metų, kol kas veikia kokybiškai. Kartais atsiranda vienas ar kitas bug’as, nes kaip ir Amazon PPC taip ir Perpetua nuolat tobulėja ir adaptuojasi. Prastų prekių reklama veikia prasčiau, gerų prekių reklama veikia geriau. Viskas veikia taip, kaip ir turėtų. Jeigu tik pradedate prekiauti ir dar nesate perpratę Amazon PPC veikimo, nerekomenduoju naudoti jokių automatizacijos įrankių, jie jums padės tik tada, jeigu tiksliai suprasite, ką darot.
Kainodara priklauso nuo jūsų išleistų pinigų Amazon reklamai per Perpetua programą. Aš rekomenduočiau pradėti pasirinkus patį pigiausią planą (up to $1k in monthly ad spend) ir už 50 dolerių per mėn. ir išbandyti su keliomis prekėmis.
Kai registruositės, panaudokite mano nuolaidos kodą (affiliate): 7FarNKDS4S ir gausite 50% nuolaidą pirmiems dviem mėnesiams. Jeigu jums iškils kokių problemų ir būsite užsiregistravę be kodo, aš net norėdamas neturėsiu galimybės jums padėti, nes tiesiog nebūsite prijungti prie tos pačios techninės komandos.
Perpetua turi savo Slack bendruomenę, kur galite bendrauti su savo vadybininku(-e).
Nuolaidos kodas (affiliate) – čia
Jeigu turite klausimų dėl Perpetua, rašykite komentaruose arba galite rašyti asmeninę žinutę man ir suderinsime laiką konsultacijai.