fbpx
illusion


BZNSTART mokymai “Amazon” kaip pasiruošti ir parduoti per “Amazon”

BZNSTART mokymai
BZNSTART mokymai “Amazon” kaip pasiruošti ir parduoti per “Amazon”
2019-09-25

VIENINTELIAI ir IŠSKIRTINIAI mokymai!!!

2019 metais „AMAZON” pripažintas vertingiausiu pasaulyje prekės ženklu! Kiekvieną mėnesį „Amazon“ platformoje apsilanko per 197 milijono žmonių iš viso pasaulio. Milžiniški skaičiai skatina dažną verslininką žengti į nepažintą, tačiau perspektyvią „Amazon“ rinką.

O DIDŽIAUSIOS APYVARTOS vyksta „Black Friday“, „Cyber Monday“, „Christmas“ dienomis. Kaip joms pasiruošti ir kaip parduoti per „AMAZON”, apie viską šiuose vieninteliuose mokymuose! Nepraleisk progos pasiimti šių metų pardavimų grietinėlės!

Sužinok ir būk PIRMAS!

PROGRAMA

13.30–14.30 I DALIS. Strateginiai pasirengimo žingsniai rengiantis didiesiems „Amazon“ pardavimams
Pranešėjas dr. Žydrūnas Stankevičius

1. Kas svarbiausia „Amazon“ pardavėjui ir kodėl didžioji dalis pardavėjų nėra klestintys?
2. Svarbiausios „Amazon“ rinkos ir jų palyginimas (US, DE, JP, UK, FR, IT, ESP, CA ir kitos). Kaip pasirinkti rinką?
3. Kaip pasirinkti tinkamą produktą ir kaip žinoti, ar jis dovaninis?
4. Kaip nustatyti optimalią produkto kainą įprastu ir švenčių laikotarpiu?
5. Trys didžiausių pardavimų dienos „Amazon“.
6. Kaip pasirengti didžiausiems „Amazon“ pardavimams ir kuo jie skiriasi nuo įprastų dienų?
7. Kaip prastumti užsigulėjusias sandėlyje prekes?
8. FBA („Fulfillment by Amazon“ – prekių laikymas „Amazon“ sandėliuose): prekių pristatymas ir laikymas įprastu ir švenčių laikotarpiu.
9. Kiek pradinių investicijų reikia prekybai per „Amazon“? Pagrindiniai tvarios prekybos kriterijai.
10. Dažniausios „Amazon“ pardavėjų klaidos.

14.30–14.45 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

14.45–15.00 II DALIS. „Prekių pristatymas į Amazon FBA sandėlius
Pranešėja Aušra Rutkauskienė

1. Klientų galimos logistikos rizikos, kaip valdyti?
2. „Black Friday”, „Cyber Monday”, „Christmas”, ar yra logistikos problemų šiomis dienomis?
3. Kaip ir nuo kokių veiksnių priklauso kainos? Nuo pakuočių dydžių, svorio, pristatymo laiko? Kas optimalu ir kaip galima sutaupyti?
4. Ką reikia žinoti apie prekių pristatymą siekiant efektyviausio laiko ir sąnaudų santykio?

15.00–15.05 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

15.05–15.30 II DALIS. „Amazon“ teisiniai aspektai
Pranešėja Giedrė Rimkūnaitė-Manke

1. Kaip apsaugoti savo teises ir nepažeisti kitų?
2. Kaip apsisaugoti nuo nesąžiningų konkurentų veiksmų?
3. Išpardavimai: kas legalu, kas ne? Nepamiršti įsipareigojimų.

15:30–15.40 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

15.40–16.10 Pertrauka

16.10–17.10 III DALIS. „Amazon“ rinkodara
Pranešėjas Klaidas Šiuipys

1. Kaip susidėlioti tinkamą rinkodaros strategiją „Black Friday“, „Cyber Monday“, „Christmas“ ?
2. Produkto parengimas, nuolaidos ir komunikacija.
3. Konversijų optimizavimas.
4. „Listingo“ elementų apžvalga ir veiksmai.
5. SEO paruošimas šventėms.
6. Reklamos galimybės, PPC (angl. pay per click – reklamos galimybės už paspaudimus).
7. Svarbūs patarimai, kaip pritraukti vartotojų: klientų aptarnavimas, atsiliepimai ir kt.
8. Kaip susiplanuoti realų rinkodaros biudžetą?

17.10–17.25 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“

17.25 Pabaiga

https://tickets.paysera.com/lt-LT/event/kaip-parduoti-per-amazon-black-friday-cyber-monday-christmas