Nesvarbu, ar registruojate „Amazon“ paskyrą kaip įmonė, ar kaip individualus asmuo, „Amazon“ paskyra VISADA yra „pririšta“ prie žmogaus. Įmonės duomenis pakeisti įmanoma, bet „pririšto“ žmogaus – ne. Asmens dokumentų, gyvenamosios vietos ir egzistavimo patvirtinimo jums gali prireikti ne tik paskyros registravimo, bet ir suspendacijų ar kitokių verifikacijų metu.
Per paskutinius metus dirbau ir bendravau su šimtais žmonių iš „Amazon“ erdvės: tiek su prekiaujančiais šioje platformoje, tiek su besiruošiančiais prekiauti, tiek su paslaugų tiekėjais ar konsultantais. Per tą laiką buvo keletas atvejų, kai dėl prasto sprendimo registracijos metu, buvo prarastos nemažos pinigų sumos.
Priežastis paprasta – veikla buvo užregistruota asmens, kuris nebedirba toje įmonėje, vardu ir vėliau surasti bei gauti jo asmens dokumentus buvo labai sudėtinga. Žinoma, yra atvejų, kai pavyksta surasti asmenį ir jis savanoriškai padeda verifikuoti paskyrą.
Pradedami dirbti su „Amazon“, labai rimtai apsvarstykite, kieno vardu derėtų registruoti paskyrą. Tai turi būti pats pastoviausias žmogus įmonėje. Juokais yra sakoma, kad tai – valytoja, bet jeigu rimtai, tai negali būti samdomas darbuotojas, e-pardavimų vadybininkas, freelancer‘is ar pan. Registruojamas asmuo turi būti įmonės savininkas. Tai yra tas asmuo, kuris turi daugiausiai akcijų ir mažiausią tikimybę palikti įmonę ir „pradingti“.