“Amazon” produktų reklama „YOUTUBE“

Ar pagalvojote, kad „Youtub‘ėje“ galite pasiekti 10 (išgalvotas skaičius) kartų tikslesnę auditoriją nei „Facebook“ platformoje?
Žmogus, 𝘴𝘤𝘳𝘰𝘭𝘭𝘪𝘯𝘥𝘢𝘮𝘢𝘴 „Facebook‘e“, pamato jūsų produktą. Pamato vieną kartą, pamato antrą kartą, gal ir trečią. Jei labai gerai susidėliosite tikslinę auditoriją bei „Facebook Pixel“, jūsų produktus nupirks (aišku, su nuolaidos kuponu). Bet dažnai yra žiūrima pro pirštus į vieną labai svarbų dalyką: žmonės į „Facebook‘ą“ ateina ne pirkti – jie neieško jūsų produkto, galbūt jis jiems net neįdomus. 


𝘐𝘯𝘤𝘰𝘯𝘵𝘳𝘢𝘴𝘵, jeigu žmogus „Youtube“ ieško „the best anti-aging products“, jis turi problemą ir nori ją išspręsti, todėl jūsų anti-aging produktas turi didesnį konversijos šansą čia, nei „Facebook‘e“. 
„Youtube“ jūs galite pasirinkti specifinius video, kuriuose norite reklamuoti savo produktus. Pasirinkus tokius video, jūsų konversija bus pastebimai didesnė ir reklama bus pigesnė, nei daugumoje kitų reklamos šaltinių. 
Išnaudokite reklamos galimybes už „Amazon“ ribų. Nustebsite, kiek daug visko galima padaryti, kai yra keli išorinio srauto šaltiniai.

Kai kuriate „Youtube“ reklamą per „Google Ads“:

1. pasirinkite reklamos tikslą „Leads“ ir tipą „Video“;
2. spauskite „Placements“;
3. pasirinkite „Youtube Videos“;
4. įklijuokite norimų „Youtube“ video URLs.

Rekomenduoju pasirinkti tokius video, kurie nebūtinai yra rezultatų viršuje. Pasirinkite kelias dažniausiai ieškomas frazes, susijusias su jūsų produktu, ir reklamuokitės po tais video.

Visa reikalinga informacija, kaip kurti reklamas, yra tame pačiame „Youtube“. Įveskite „how to advertise on Youtube“. Prieš kurdami reklamą, būtinai šiuos video peržiūrėkite step by step, kad nešvaistytumėte pinigų paprastoms „trial and error“ tipo klaidoms.

  • Jeigu naudojate individualius nuolaidų kuponus, būtinai IŠJUNKITE atsiliepimų prašymo automatines e-mail kampanijas.
  • Jeigu „Amazon“ pastebės, kad prašote 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘷𝘪𝘦𝘸 pirkėjo, kuriam suteikėte individualią nuolaidą, jūsų paskyrą suspenduos už „Rank manipulation“.