Tikriausiai prie kai kurių prekių Amazon’e esate pastebėję oranžinį #1 Best Seller ženkliuką. Žinoma, pamanėte, kad ir Jums būtų neprošal tokį turėti. Iš pažiūros – nedidelis oranžinis keturkampis, baltomis raidėmis skelbiantis: „Geriausiai parduodama prekė“ (ang. Best Seller). Tačiau tik nedaugelis žino, kokių didžiulių pastangų reikalauja šio ženklelio siekis ir jo išlaikymas… Iškyla klausimas – ar jį turėti iš tiesų verta?
Pirmiausia išsiaiškinkime, kas jam būdinga. #1 Best Seller ženkliuką galite išvysti paieškos rezultatuose arba įėję į prekės kortelę. Pagrindiniai ženkliuko privalumai:
jį turint dažniausiai prekės konversija pastebimai pagerėja, nes ji yra rodoma kaip geriausia prekė. Svarbu įsidėmėti, kad kiekviena prekių subkategorija gali turėti iki 100 Best Seller‘ių, tačiau kuo siauresnei nišai prekė priklauso, tuo didesnė tikimybė jai gauti ženkliuką #1 (dėl mažesnės konkurencijos). Svarbiausias klausimas- tai kaip gi jį gauti?
Best seller ženkliukas – nuolatinė kova
Visų pirma turite suvokti, kad šio ženkliuko „gauti“ visam laikui negalite. #1 Best Seller ženkliuko siekis yra žaidimas, kurį nuolat žaisite su konkurentais. Ar jį turėsite, ar ne, priklauso vien nuo Jūsų pardavimų skaičiaus ir nuo prekės pozicijos tam tikroje kategorijoje per tam tikrą laiko tarpą (Amazon jo neskelbia viešai). Tačiau atminkite – #1 Best Seller ženkleliai yra atnaujinami kas valandą.
Tai reiškia, kad neturite jokių garantijų, jog Jūsų prekė, vieną kartą gavusi ženklelį, jį turės nuolatos. Jeigu prekė atsirado pirmoje vietoje, vadinasi, pastaruoju metu jos buvo parduota daugiau, nei pardavė toje kategorijoje (arba subkategorijoje) esantys konkurentai. Kartais naudojama praktika yra subkategorijos pakeitimas. ASIN’as būna perkeliamas į tinkamą subkategoriją, kurioje pardavimų apimtys yra mažesnės nei esamoje subkategorijoje. Su tokiais pakeitimais reikėtų elgtis atsargiai, labai svarbu, kad nauja subkategorija atitiktų Jūsų prekę ir raktinius žodžius.
Kiekviena kategorija turi sau priskirtus raktinius žodžius. Jeigu perkelsite prekę į netinkamą subkategoriją, tai gali pakenkti rankingams bei reklamos efektyvumui. Perkelti ASIN’ą į kitą subkategoriją gali Seller Support.