UPDATE:
Mano pastebėjimai, porą savaičių testavus naujus PPC pakeitimus, yra šio įrašo pabaigoje.
„Amazon“, jums leidus, padidins arba sumažins paspaudimo kainas pagal tai, kokia tikimybė, jog reklama bus efektyvi ir „parduos“ produktą.
„Dynamic bids – down only“ – jeigu tikimybė, kad reklama atitinkamoje pozicijoje „parduos“ bus maža, paspaudimo kaina bus procentiškai sumažinta. Tai geriausias pasirinkimas senoms kampanijoms, siekiant optimizuoti reklamos kainą, bet neturint planų daugiau parduoti.
„Dynamic bids – up and down“ – „Amazon“ gali padidinti arba sumažinti paspaudimo kainas, priklausomai nuo to, ar yra šansų parduoti reklamuojamą produktą. Sakykim, paspaudimo kaina yra 1.00$. „Amazon“ algoritmas nustato, kad būtent tam paieškos žodžiui kažkuriuo metu reikia pakelti kainą, siekiant, kad reklama laimėtų statistiškai daugiausiai pardavimų padarančią poziciją. „Amazon“ tokiu atveju pirkėjui gali parodyti jūsų reklamą, kurios paspaudimas kainuos 1.40$.
„Fixed bids“ – niekas nepasikeis, paspaudimų kainos liks tokios pačios, kokias nustatėte.
Šituos nustatymus galima pasirinkti „Campaign settings“ skiltyje, o procentų dydį, kiek jūs leidžiate pakelti arba nuleisti paspaudimo kainą – skiltyje „Placements“.
Mano pastebėjimai, porą savaičių testavus naujus PPC pakeitimus
Testavau šiuos naujus pakeitimus US rinkoje. „Dynamic Bid Down“ testavau generic produktams ir stabilioms kampanijoms – kažkokių drastiškų pakeitimų nebuvo. ACoS arba nukrito pora procentų, arba tiek pat pakilo. Į ką atkreipiau dėmesį – tai, kad kai kurių produktų reklamos efektyvumas nukrito apie 1/3 karto, kas reiškia, jog sumažėjo išleistų pinigų suma, bet sumažėjo ir pardavimų.
„Dynamic Bids Up and Down“ 50-100% nustatymus naudojau kampanijose, kuriose siekiau parduoti daug ir greitai (despite the cost ). Rezultatas – padidėjęs ACoS ir ženkliai padidėję pardavimai bei reklamos kaina.
Pačiose svarbiausiose kampanijose, top seller‘iams ganėtinai greitai išjungiau „Dynamic Bid Down“ ir palikau „Fixed Bids“.
Kai kaina buvo automatiškai mažinama, stipriai nukrito PPC pardavimai, o gražinus CPC back to normal, kampanijos stabilizavosi.
IŠVADOS:
„Dynamic Bid Down“ reikėtų naudoti generic tipo produktams, kurių jūs nesiekiate labai stipriai iškelti;
„Dynamic bids – up and down“ reikėtų naudoti launcho metu arba siekiant atsikratyti seno inventoriaus;
„Fixed“ reikėtų naudoti savo svarbiausioms kampanijoms, kurioms reikia kuo didesnės kontrolės.
https://sellercentral.amazon.com/gp/help/G4X4KYVCW7BK5Q4U?language=en_US&ref=ag_G4X4KYVCW7BK5Q4U_cont_D4WPBFXSE2YQ8QM