„Flagged as Adult“ produktai

Noriu jus informuoti apie tai, kas pastarąsias dvi savaites vyksta „Amazon“. Kaip žinia, „Amazon“ darbuotojų resursai yra riboti, o darbo labai daug, todėl pastebime, kad ne visos „TOS“ taisyklės yra vykdomos. Viso to rezultatas – „Amazon“ „robotukas“ prekes ėmė žymėti kaip adult arba stabdyti prekybą dėl neva netinkamų produkto nuotraukų.

Tikriausiai jau pastebėjote, kad ir mūsų „Facebook“ grupėje „FBA Lietuva“ pasitaikė keli atvejai, kai produkto ne iš šio nei iš to buvo neįmanoma rasti, tad jo pardavimai ir peržiūros nukrito beveik iki nulio. Tokių atvejų per pastarąsias dvi savaites pasitaikė ir mano klientams (5 produktai), ir kitiems pardavėjams, su kuriais bendrauju. Vakar buvau lokaliame „Amazon FBA“ workshop susitikime ir iš 10-ies pardavėjų analogiška situacija nutiko net trim. 


Akivaizdu, jums nepranešęs, „Amazon“ gali pažymėti jūsų produktą, kaip skirtą suaugusiems (flagged as adult). Dažniausiai tai įvyksta, nes algoritmas kažką aptinka nuotraukose, aprašyme ar back-end‘e. Tas produktas gali būti net ir automobilių dalys, bet algoritmas vis tiek gali jį pažymėti kaip skirtą suaugusiems. 


Tai ką gi reikia daryti, kai pardavimai be priežasties nukrenta iki nulio?

Iš karto bandykite susiskambinti su „Amazon“ seller support arba parašykite jiems žinutę: „we believe our product ASIN: B0***** has been wrongly flagged as adult, our sales and product views had dropped to 0. Please investigate“. 


Jeigu su jūsų produktu nebuvo kažkas akivaizdžiai blogai (jei jis nėra skirtas suaugusiems ir nebuvo įkelta „per daug grafinių“ nuotraukų), „Amazon“ support‘as pakankamai greitai sutvarkys šią problemą. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad adult produktų negalima reklamuoti. 
Kita panaši problema yra, kai produktas nėra išskirtinai pažymimas, tačiau „Amazon“ algoritmas nusprendžia, kad produkto nuotraukos neatitinka reklamos standartų ir taisyklių (too grafical and inappropriate images). Šiuo atveju per seller support email gali būti sudėtinga išspręsti šią problemą – reikia skambinti telefonu. 


„Amazon“ atstovai tiksliai pasakys, kas yra negerai su nuotraukomis. Kai sutvarkysite problemas su nuotraukomis, skambinkite jiems vėl. Paaiškinę situaciją, paprašykite, kad sujungtų su catalog team. Šios komandos atstovas skambučio metu viską peržiūrės. Jeigu nuotraukas sutvarkėte, jis sukurs appeal specializuotai advertising team, kurie per 24 val. jums atrašys ir atblokuos produkto reklamą. 


Aš pastarosiomis dienomis buvau susidūręs su abiem atvejais ir laimei, juos pavyko išspręsti. Svarbu turėti amerikietišką telefono numerį („Skype“) ir skambinti US darbo laiku.