Manau, kiekvienas žinote pagrindinius prekės kortelės pavadinimo reikalavimus, pvz.: kiekvienas žodis turi prasidėti iš didžiosios raidės (išskyrus artikelius ir pan.: a, and,for, with, as…). Taip pat „Amazon“ reikalauja, kad prekės pavadinimo pradžioje būtų jūsų prekinio ženklo pavadinimas (jeigu esate Brand Registered). Pavadinimo ilgis privalo būti iki 200 simbolių ilgio, turi nesikartoti žodžiai ir taip toliau.
Prekinis ženklas prekės pavadinime
Jeigu vystote rimtesnį brand‘ą, vadinasi, turite keletą produktų. Jei jums yra svarbu, kad jūsų prekinį ženklą atpažintų, vadinasi, darote išorinį marketingą ir pačiame „Amazon“ pagal jūsų Brand Name yra bent 1000 paieškų per mėnesį. Tokiu atveju, jums yra aktualu Brand name įrašyti prekės pavadinime. BET… Jeigu to nedarote arba turite 1-3 produktus? Privalote suprasti, niekam neįdomus jūsų „no-name“ brand‘as. Neeikvokite vertingos vietos aprašyme.
Pavadinimo ribos
Kadangi pradėjome kalbėti apie aprašymo vietą, tai ar žinote Title ribas? Kalbu, žinoma, ne apie 200 ar 250 simbolių limitą. Kalbu apie tas ribas, ties kuriomis prekės kortelės pavadinimas „skyla“. Jis „skyla“ telefonuose, mažuose ekranuose ir kai kuriose kategorijose plačioje prekės kortelėje. Todėl įsiminkite skaičius: 37, 77, 107 ir pasitikrinkite, ar jūsų prekės pavadinime ties šių simbolių skaičiaus riba yra žodžio galas. Ar, pvz., 107 simbolių riba yra žodžio viduryje? Jeigu taip, tai didelė tikimybė, kad kažkurioje vietoje pirkėjas mato pusę žodžio, o kita pusė yra už tritaškio.
Pavadinimo optimizavimas mobiliesiems įrenginiams
Kiek iš jūsų optimizuoja savo prekės kortelę mobiliajam telefonui? O kiek jūsų perka ką nors, naudodamiesi telefonu („Aliexpres“, „Wish“, „Pigu.lt“ ar tas pats „Amazon“)? Beveik 80% „veiksmo“: paieškų, pirkimų ir praleisto laiko elektroninėse parduotuvėse vyksta per mobiliuosius telefonus. Tai KODĖL jūs į tai neatsižvelgiate ir neoptimizuojate prekės kortelės atitinkamai (kalbu apie tuos, kurie to nedaro)? Ar tikrinate, kaip jūsų produktas atrodo per telefoną? Pati optimizacija nesiriboja ties pavadinimu, bet šiame įraše kalbu apie prekes kortelės pavadinimus.
2018 metais „Amazon“ pristatė naują politiką, kuri reikalauja, kad Title ilgis būtų iki 80 simbolių. Kodėl? Nes būtent 80 simbolių dažniausiai matome savo mobiliajame telefone. Tiksliau, 77-85 simbolius, kiek tikrinau. Kol kas dauguma to nejaučia, bet kelių mano klientų produktus (apie 15% jų) suspendavo, nes pavadinimas viršijo 80 simbolių ribą.
Naujausi pasikeitimai A9 algoritme
Kai pasikeitė A9 algoritmas ir „Amazon“ ėmė teigti, kad prekės kortelėje visi elementai turi panašų svorį, tapo svarbiau kurti aprašymą žmogui, o ne „Amazon“ robotui. Yra atliktas tikrai ne vienas tyrimas (pvz., tokį darė „Sellics“), o ir aš pats pastebiu, kad įrašius raktinius žodžius backend‘e, jie veikia taip pat efektyviai, kaip ir pavadinime.
Prisiminkite 80/20 taisyklę. 20% veiksmų daro 80% rezultatų. Mano rekomendacija yra pasirinkti jūsų produktui geriausiai tinkanti paieškos žodį ir jį naudoti pavadinime, pradžioje pridedant Brand name (jeigu reikia), svarbiausią produkto išskirtinumą ir, žinoma, bundle produkto pavadinimą.
Reziumė:
- Patikrinkite, kaip jūsų prekės kortelė atrodo mobiliajame telefone, planšetėje bei skirtinguose kompiuterio ekranuose.
- Pasistenkite pervadinti pavadinimą, kad jis neviršytų 80 simbolių ribos.
- Jeigu jums tai neaktualu arba nepavyksta, atkreipkite dėmesį į „37, 77, 107“ ribas.