fbpx
illusion


BZNSTART mokymai “Efektyviausias marketingas tavo verslui”

BZNSTART mokymai
BZNSTART mokymai “Efektyviausias marketingas tavo verslui”
2019-07-24

Veiksmingas marketingas būtinas norint kurti sėkmingą verslą. Mokymų metu sužinosite, kaip įvairiais kanalais kelti įmonės marketingo lygį, iš savo srities ekspertų išgirsite patarimų, kurie leis geriau suprasti, kokių veiksmų reikia būtent jūsų produktui.

I dalis 
13.30–14.30 Socialinių tinklų marketingas
Pranešėjas Tomas NEMURA

  • Reklama ir jos galimybės?
  • Kaip produkto/paslaugos vertė suvokiama socialiniuose tinkluose?
  • Analitikos svarba sėkmingam socialinių tinklų marketingui
  • Socialinių tinklų kanalų pasirinkimas: kada, kodėl ir kaip?
  • Esminės metrikos reklamos efektyvumo matavimas

14.30–15.00 Videoreklama
Pranešėjas Klaidas ŠIUIPYS

  • Kada reklama „YouTube“ yra geriau nei „Facebook“?
  • Kodėl „YouTube“?
  • Kaip veikia produktų reklama ir kaip ją pateikti?
  • Reklamos videostruktūra
  • Tikslinės auditorijos pasirinkimas
  • Pasakokite istoriją: retargetinimo galia

15.00–15.35 Turinio kūrimas
Pranešėja Jarūnė NARKEVIČIŪTĖ

  • Sėkminga turinio kūrimo strategija
  • Turinio kūrimo formos. Kaip parinkti efektyvią?
  • Kaip kurti išskirtinį ir įtraukiantį turinį?
  • Naujausi turinio kūrimo ženklai: ką reikia žinoti ir kaip išnaudoti?
  • Turinio kūrimo investicijos. Kada klipas vertas viso mėnesio išlaidų, o kada geriau turėti rubrikas ir dirbti su jomis?

15.35–15.50 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
15.50–16.20 Pertrauka

II dalis 16.20 –17:15 SEO optimizavimas
Pranešėja Kamilė SINKEVIČIŪTĖ

  • Ką daryti, kad paslaugas ar prekes rastų „Google“?
  • Ką veikia jūsų konkurentai? Kaip tai analizuoti pasitelkiant „Google“?
  • Kiek aktyvūs vartotojai jūsų nišoje, kokią paklausą turi jūsų produktas ir kokie yra jūsų rinkos vartojimo įpročiai?
  • Konkurencinė aplinka: ką veikia jūsų konkurentai ir kokius skaitmeninės reklamos kanalus išnaudoja savo naudai? Galėsite nesudėtingai suskaičiuoti: kurioje vietoje pralaimite, kiek investicijų ir laiko reikėtų, kad aplenktumėte konkurentą, kuriuos kanalus išnaudoti efektyviau
  • Reklama „Google Ads“
  • Reklamos kanalas PPC (Pay per Click). Kaip kurti efektyvias reklamas ir parinkti efektyviausius raktinius žodžius?
  • Kurios jūsų prekės ar paslaugos internete yra paklausiausios?

17.15–17.30 Klausimai ir atsakymai per „Sli.do“
17.30 Pabaiga

Nuoroda:
http://m.bznstart.lt/event.php?id=2315

Straipsniai:
http://www.bznstart.lt/verslas/verslo-gidas/4766/Dalinosi-patarimais-apie-efektyvu-marketinga-verslui