Ne vienas, ir ne dešimt klientų yra manęs prašę sukurti reklamines kampanijas jų produktams. „Amazon“ nepavyks vykdyti verslą be reklamos. Taškas. Dauguma tai supranta. Tačiau, kas yra reklama? Tai yra srauto siuntimas. Kur? Į jūsų prekės kortelę. That’s it! Taigi pagrindinis reklamos tikslas ir yra atvesti srautą.
Reklama kainuoja nemažus pinigus ir dauguma pardavėjų, kurie neturi laiko gilintis į „Amazon“ PPC, nusprendžia investuoti kelis šimtus eurų į teisingą reklaminių kampanijų sukūrimą, kad netektų iššvaistyti kelių tūkstančių prastoms kampanijoms. Jie yra pasiruošę investuoti į reklamą, tačiau kartais nesupranta fundamentalaus dalyko – reklama tik atveda srautą į prekės kortelę. Tuomet lieka pagrindinis darbas –parduoti produktą. Prieš pirkdami reklamą, jūs tiesiog PRIVALOTE sutvarkyti savo prekės kortelę.
Bent minimalūs bullet point’ai ir produkto aprašymas (description) yra būtini. Mano rekomendacija klientams beveik visada yra tokia – pasamdykite profesionalų rašytoją (copywriter), kuris sukurs tikrai originalų ir konvertuojantį aprašymą. Rašytojų paslaugos tikrai nekainuoja kosminių pinigų. 100$ nėra daug, kai matote perspektyvas. Svarbiausia – kai turėsite „Amazon“ platformai skirtą tekstą, ne tik padidinsite jau esamo srauto konversiją, bet ir pagerinsite matomumą. O tai pat, jei rašytojas panaudos jūsų sugalvotus raktinius žodžius, prekės kortelėje bus daugiau skirtingų raktinių žodžių ir „Amazon“ pradės jūsų prekės kortelę indeksuoti.
Pats svarbiausias dalykas prekės kortelėje yra nuotraukos
Jeigu prekės kortelėje yra vos 1-2 nuotraukas, yra tikrai maža tikimybė parduoti. Jums „Amazon“ leidžia įkelti 6-12 nuotraukų – išnaudokite šią galimybę. Dažniausiai pirkėjai net nežiūri į tekstą – sprendimas pirkti ar ne dažniausiai (80%) yra padaromas, tik apžiūrėjus nuotraukas. Nuotraukos įtikina pirkėją, kad jam reikia jūsų produkto, kad nusipirkęs jį, gaus kažkokią naudą, išspręs turimą problemą, sutaupys laiko… Naudokite infografiką, po nuotraukomis rašykite trumpus ir pačius svarbiausius punktus, išvardinkite pačias geriausias produkto savybes, palyginkite jį su konkurentų produktu. Parodykite vertę, parodykite, kaip kiti žmonės naudoja jūsų produktą (lifestyle nuotraukos) . Jeigu turite gražią pakuotę, parodykite ir ją. Jeigu produktas turi sertifikatus, parodykite tai. Pvz., jeigu produktas yra pagamintas Amerikoje, panaudokite „made in USA“ ženkliuką.
Kai jūsų prekės kortelė yra sutvarkyta, TIK TADA galite leisti reklamą. Nes tik tokiu atveju reklamos atvedamas srautas atsipirks.