Kaip gauti atsiliepimų naujam produktui? 3 būdai

Pastebiu dažnai besikartojančius klausimus dėl atsiliepimų rinkimo būdų. Kaip tai geriausiai daryti?

  • Pirmiausia, noriu pabrėžti, kad jeigu produktas yra tikrai kokybiškas, pirkėjui kelia teigiamas emocijas ir suteikia vertę, atsiliepimų atsiras natūraliai – duokite tam laiko.
  • Jeigu produktas „kiniškos“ kokybės, jums nepadės jokios programos ar e-mail‘ų kampanijos. 
  • Prekės kortelė turi būti tvarkinga ir informatyvi, pirkėjas negali būti klaidinamas. 
  • Jei klientas nusipirks prekę ne tokią, koks yra jos aprašas, didelis šansas, kad sulauksite NEIGIAMO atsiliepimo. 

„Early Reviewer Program“

Pirmiems penkiems atsiliepimams surinkti yra skirta „Amazon“ programa „Early Reviewer Program“ (veikia tik „Amazon“ US) –  ji veiks 12 mėn. arba trumpiau, jei produktas surinks penkis atsiliepimus greičiau (nesvarbu, ar per šią programą, ar ne). Ji kainuoja 60$. Jeigu iš šios programos negausite nei vieno atsiliepimo, „Amazon“ pinigų nenuskaitys. Jeigu produktas turi variacijų, užsakykite šią programą ir Parent ASIN‘ui.

„Friends and family“

Jeigu prekiaujate Europoje, galite paprašyti pažįstamų (ne giminių), kurie gyvena toje šalyje (kur jūs prekiaujate), kad paliktų atsiliepimą produktui ir pardavėjui (feedback). Tik nepersistenkite, kad nebūtų taip, jog iš penkių parduotų prekių, trys gaus atsiliepimą. „Amazone“ organiškai atsiliepimus palieka 1-3% pirkėjų. Šis būdas pažeidžia Amazon taisykles, tad būkite atsargūs.

E-mail kampanijos

Taip pat vienas iš optimaliausių būdų rinkti atsiliepimus yra e-mail kampanijos. Rekomenduojama siųsti 2-3 e-mail‘us:

1. pirmas e-mail‘as – iškart po užsakymo išsiuntimo;
2. antras – po poros dienų, kai žmogus gauna produktą;
3. trečias (pasirinktinai) – už savaitės nuo antro e-mail.

Aš nerekomenduoju kurti e-mail‘ų tekstų patiems – būtinai samdykite tai išmanančius copywriter‘ius, o ne naudokitės šablonais. Tačiau tiems, kurie neturi lėšų, pradžioje šablonai galbūt ir praverstų. 

Samdykite copywriter‘ius, kurie specializuojasi „Amazon“ – jie turėtų žinoti, kokius e-mail‘us pats „Amazon“ siunčia pirkėjams, ir kaip kokybiškai juos imituoti.

Jei atsiliepimus kursite patys, su review prašymu elkitės labai atsargiai: stenkitės įterpti kažką tokio kaip: „honest review“, „your opinion“ ir panašiai. Neprašykite teigiamų atsiliepimų, nes tai prieštarauja „Amazon“.

Programa „Feedback Genius“

Viena iš programinių įrangų, kuri automatiškai siunčia e-mail‘us ir su kuria esu dirbęs pats, vadinasi „Feedback Genius“.

„Feedback Genius“ yra skirtingi planai, kurie priklauso nuo siunčiamų e-mail kiekio. Mano klientai naudoja būtent šį soft‘ą. Jis nėra tobulas – turi savų pliusų ir savų minusų, kaip ir visi kiti. Pasinaudokite šituo kodu ir gausite 10% nuolaidą: „SHAY10“. 

Galite naudotis šiais e-mail‘ų šablonais (aš jų nekūriau, radau pavyzdžius internete):

The Shipping/Purchase Confirmation

Subject line: Hi {{Buyer First Name}}! Your order is on the way!

{{Your Logo}}

Hi {{Buyer First Name}}! 

This is {{Your Name}} from {{Your Brand}}. Thank you so much for your purchase of {{Product Name}}! We went through great lengths to make sure that our product is made of the best quality material and exceeds your expectations. We hope you’ll enjoy it! 

In case you didn’t know, there’s many different ways you can use our product. 

To show you what I’m talking about, I’ve put together this list (see attached) containing 7 great ideas for how to use our product. Many of these ideas will help ensure you get the most out of our {{Product Name}}! 

In the meantime, you can check up on your order’s progress here: {{Order Link}}. 

We will follow up with you soon to make sure everything is going well with your new product. If you do have any questions or issues, make sure to contact us at: {{Contact Link}}! 

Sincerely, 

{{Brand Name}} 

First Review Request

Subject line: Hi {{Buyer First Name}}! I have a quick question for you!

{{Your Logo}}

Hi {{Buyer First Name}}! 

It’s {{Your Name}} from {{Your Brand}} again! According to our records, {{Product Name}} was delivered a few days ago. 

One simple question: What do you think? 

As you know, Amazon and the community rely on people like yourself for feedback on products so that others can also be informed about what they are buying. A little of your time and a few brief words goes a long way! Be sure to review our product here: 

{{Product Review Link Stars}} 

Also, if there was anything wrong with your order, don’t forget to let us know directly at {{Contact Link}} so we can fix it! 

Sincerely,

 {{Brand Name}}

Second Review Reminder

Subject line: Hi {{Buyer First Name}}! What do you think?

{{Your Logo}}

Hi {{Buyer First Name}}! 

It’s been a little while since you received our product, {{Product Name}}. We hope you have been enjoying it, and also found some fun ideas in the free ebook we sent over.

A little of your time and a few brief words would go a long way to helping other customers make a decision! 

If you have not already left us a review, it would help us tremendously if you took a few minutes to do so. Simply click on the stars below to leave a review: 

{{Product Review Link Stars}} 

Again, if there was anything wrong with your order, remember that you let us know directly at {{Contact Link}} so we can fix it! 

Best wishes, 

{{Brand Name}} 

Jeigu reikės pagalbos, kreipkites (tekstų aš nekuriu). 

„Feedback Genius“ 10% nuolaidos kodas: „SHAY10“.